E-09  Způsob řešení stížností a reklamací

 

 

Stížnosti v Městské nemocnici Ostrava jsou vyřizovány dle vnitřní dokumentace MNO -  Směrnice 16/2002 Přijímání a vyřizování stížností v aktuálním znění.

 

Laboratoř OKH MNO přijímá veškeré připomínky, stížnosti či informace, které mají vliv na její činnost:

·         Osobně

·         Telefonicky na čísle: 596 192 535 vedoucí laborantka

·         Elektronickou poštou na adrese: helena.komarkova@mnof.cz vedoucí laborantka

·         Písemně na adrese: Referát interního auditu a stížností, Nemocniční 898/20A

 

Není-li stížnost přímo určena nebo adresována vedení laboratoře, může ji přijmout pověřený pracovník laboratoře. Stížnosti zásadního charakteru jsou ihned předávány vedoucímu laboratoře, který zjistí oprávněnost či neoprávněnost stížnosti a určí pracovníka odpovědného za vyřízení stížnosti

Odpovědi na stížnosti jsou vyřizovány osobně, telefonicky, písemně dle druhu a závažnosti. Konkrétní způsob řešení stížnosti je schvalován vedoucím laboratoře, reakce musí být v nejbližším možném termínu. Celková lhůta k vyřízení stížnosti je 30 dnů.  O stížnostech jsou vedeny řádné záznamy v Knize stížností a reklamací.

 

 

 

Klinická hematologie, Městská nemocnice Ostrava, p. o.

Laboratorní příručka

www.mnof.cz 

 

Vytvořeno v programu SLP.