E-09 Způsob řešení
stížností a reklamací
Stížnosti
v Městské nemocnici Ostrava jsou vyřizovány dle vnitřní dokumentace MNO - Směrnice
16/2002 Přijímání a vyřizování stížností v aktuálním znění.
Laboratoř OKH MNO přijímá veškeré připomínky, stížnosti či
informace, které mají vliv na její činnost:
·
Osobně
·
Telefonicky na čísle: 596 192 535 vedoucí
laborantka
·
Elektronickou poštou na adrese: helena.komarkova@mnof.cz vedoucí
laborantka
·
Písemně na adrese: Referát interního auditu a stížností,
Nemocniční 898/20A
Není-li stížnost přímo
určena nebo adresována vedení laboratoře, může ji přijmout pověřený pracovník
laboratoře. Stížnosti zásadního charakteru jsou ihned předávány vedoucímu
laboratoře, který zjistí oprávněnost či neoprávněnost stížnosti a určí
pracovníka odpovědného za vyřízení stížnosti
Odpovědi na stížnosti jsou
vyřizovány osobně, telefonicky, písemně dle druhu a závažnosti. Konkrétní
způsob řešení stížnosti je schvalován vedoucím laboratoře, reakce musí být v
nejbližším možném termínu. Celková lhůta k vyřízení stížnosti je 30 dnů. O stížnostech jsou vedeny řádné záznamy v
Knize stížností a reklamací.
Klinická hematologie, Městská nemocnice Ostrava, p.
o.
Laboratorní příručka
Vytvořeno v programu SLP.